Главная | Регистрация | Вход | RSSСуббота, 18.11.2017, 07:35


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Данчева О.В., Швалб Ю.М. Практична психологія в економіці та бізнесі. Київ: Лібра, 1999, 270 с.



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Данчева О.В., Швалб Ю.М. Практична психологія в економіці та бізнесі. Київ: Лібра, 1999, 270 с."

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Данчева О.В., Швалб Ю.М. Практична психологія в економіці та бізнесі. Київ: Лібра, 1999, 270 с."



Запропонований матеріал є фактично першою спробою узагальнення та систематизації психологічного забезпечення управлінської діяльності та підприємництва Зараз, у період становлення ринкових відносин, дуже важливо не тільки звільнитися від уявлень, що залишилися від доби державного монополізму, але й не піддатися спокусі "дикого ринку". Ми сподіваємося, що цей посібник дозволить легше увійти в систему цивілізованих ринкових відносин
Він розрахований на студентів, що навчаються різним менеджерським спеціальностям, на всіх, хто вивчає основи сучасного бізнесу та підприємництва, а також на тих керівників, які відчувають ускладнення, що пов'язані з психологічними аспектами розвитку бізнесу.
Зміст:

Вступ
Розділ 1. Психологія ринкових відносин
1.1. Особистість в бізнесі
1.2. Психологія взаємодій в бізнесі
1.3. Психологія споживання
Розділ 2. Психологічні передумови утворення організації
2.1. Для чого утворюють організації
2.2. Кроки створення організації
2.3. Постановка цілей в організації
Розділ 3. Психологія управління
3.1. Загальна характеристика діяльності керівника
3.2. Стиль управлінської діяльності
3.3. Управління нововведеннями
3.4. Колективні методи управління
Розділ 4. Соціально-психологічна структура організації
4.1. Типи організаційних структур
4.2. Формальні групи в організації
4.3. Неформальні групи в організації
4.4. Конфлікти в організації
Розділ 5. Співробітники в організації
5.1. Відбір кадрів
5.2. Якості особистості співробітників
Розділ 6. Обличчя фірми
6.1. Що таке імідж
6.2. Механізми створення іміджу
6.3. Як робити якісну рекламу
Розділ 7. Психологія переговорів
7.1. Коли потрібні переговори
7.2. Підготовка до переговорів
7.3. Процес переговорів
7.4. Підбивання підсумків переговорів
Додатки
Метод диагностики межличностных отношений (ДМО)
Анализ своих ограничений («Вы сами»)
Опросник уровня субъективного контроля (УСК)
Методика оценки коммуникативных и организаторских склонностей (КОС)
Методика определения предпринимательских способностей
Методика "Как развивается Ваше предприятие?"
Анкета для определения уровня микроклимата в коллективе
Оценка психологического климата в коллективе
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (22.07.2010)
Просмотров: 2852 | Рейтинг: 4.0/4

Copyright MyCorp © 2017