Главная | Регистрация | Вход | RSSПятница, 26.04.2024, 17:29


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Г. О. Владимирська П. О. Владимирський. РЕКЛАМА. Київ: Кондор, 2006



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Г. О. Владимирська П. О. Владимирський. РЕКЛАМА. Київ: Кондор, 2006"

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Г. О. Владимирська П. О. Владимирський. РЕКЛАМА. Київ: Кондор, 2006"



Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції залишається проблемою в усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки. Підвищений інтерес до принципово нових дисциплін - супутників ринкової економіки пояснюється дефіцитом високоприфесійних менеджерів в різних областях.
Книга розрахована на широке коло читачів — від менеджерів служб маркетингу, збуту, реклами і РR до студентів, які вивчають сучасні спеціальності. Вона корисна також особам, які прагнуть вдосконалювати свої знання в області сучасної реклами самостійно.
Зміст:
ЧАСТИНА 1.
РЕКЛАМА В КООРДИНАТАХ МАРКЕТИНГУ
Розділ 1. Для чого існує реклама ........................................................ 6
Роль реклами в підприємницькій діяльності.......................................................... 6
Античні й радянські корені сучасної реклами.......................................................13
Особливості рекламного процесу в міжнародному контексті та в Україні.........19
Видатні діячі світової реклами .......................................................26
Розділ 2. Сучасна реклама - невід'ємна частина маркетингу.........................34
Роль маркетингових комунікацій у просуванні товару ..........................................34
Властивості товару з погляду маркетингу та реклами...........................................40
Основні критерії вибору ..................................................... 44
Рекламна кампанія як цілісна покрокова стратегія................................................47
Медіапланування - точна наука............................................................................... 55
Розділ 3. Психологічні аспекти маркетингу.......................................................62
Вивчення цільової аудиторії.................................................................................... 62
Споживча поведінка у різних культурах .......................................................68
Агресивний маркетинг .......................................................77
Реклама і суспільна свідомість.................................................................................80
Розділ 4. Паблік рилейшинз - створення іміджу................................................86
Історія технолоіій впливу на громадську думку.....................................................86
Методи видиву на суспільну свідомість ......................................................93
Статейний формат - інструмент public relations...................................................103
Конфлікти та скандали як засоби піару.................................................................108
ЧАСТИНА II.
РЕКЛАМА В КООРДИНАТАХ МЕНЕДЖМЕНТУ
Розділ І. Діяльність рекламного агентства .....................................................114
Які послуги надають рекламні агентства .....................................................114
Хто є хто в рекламному агенстві ....................................................120
Організаційна схема рекламного агенства............................................................129
Прийоми роботи з клієнтом .....................................................134

Розділ 2. Бренд — головна "дійова особа” реклами............ ...........................140
Розвиток іміджу торгової марки ......................................................140
Основні поняття брендінга ......................................................148
Різні підходи до створення брендів в Америці та Японії....................................161
Українські бренди: минуле, сьогодення та майбутнє...........................................165
Розділ 3. Засоби рекламного інформування.....................................................174
Директ-маркетинг, або особисті прямі продажі....................................................174
Телевізійна реклама .....................................................182
Реклама на радіо ......................................................185
Публікації у пресі ......................................................188
Особливості зовнішньої реклами .....................................................190
Реклама на транспорті .....................................................196
Поліграфічна реклама .....................................................198
Реклама в інтернеті .....................................................202
Розділ 4. Керування просуванням .....................................................210
Інструменти стимулювання збуту ......................................................210
Ефективні рекламні акції ......................................................215
Що таке грамотно проведена презентація ......................................................221
Виставка - техніка керування продажами ......................................................223

ЧАСТИНА III.
РЕКЛАМА В КООРДИНАТАХ КРЕАТИВУ
Розділ 1. Реклама - масове мистецтво XXI століття........................................228
Роль реклами в сучасному суспільстві .....................................................228
Креатив та рекламна діяльність .....................................................232
Творчі методики рекламістів .....................................................239
Правила проведення мозкового штурму .....................................................250
Розділ 2. Дизайн у рекламі як засіб комунікації..............................................259
Особливості рекламною дизайну .....................................................259
Принципи та прийоми роботи дизайнера..............................................................265
Рекламний текст і шрифт .....................................................270
Колірні асоціації у рекламі.....................................................................................282
Розділ 3. Фірмовий стиль — обличчя компанії................................................291
Що таке фірмовий стиль і для чого він потрібний...............................................291
Основні компоненти фірмового стилю ......................................................297
Корпоративний герой .....................................................301
Особливості розробки імен та назв .....................................................306

Розділ 4. Напрямки розвитку сучасної реклами..............................................315
Реклама для чоловіків і жінок .....................................................315
Як змусити споживача посміхнутися .....................................................321
Рекламні технології майбутнього .....................................................325
Список літератури .....................................................330
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (23.07.2010)
Просмотров: 2403 | Рейтинг: 4.8/4

Copyright MyCorp © 2024