Главная | Регистрация | Вход | RSSПятница, 19.04.2024, 16:23


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Грабінський П.М., Павлюк В.Д., Кравець І.М. Етика ділового спілкування. Курс лекцій. Хмельницький: ХНУ, 2006, 207 с.



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Грабінський П.М., Павлюк В.Д., Кравець І.М. Етика ділового спілкування. Курс лекцій. Хмельницький: ХНУ, 2006, 207 с."

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Грабінський П.М., Павлюк В.Д., Кравець І.М. Етика ділового спілкування. Курс лекцій. Хмельницький: ХНУ, 2006, 207 с."



Видання для тих, хто бажає, щоб все в житті слало простіше. Підлеглі будуть рахувати Вас ввічливою і тактовною людиною перед керівництвом. Ви зможете зберегти особисту гідність. А разом з тактом і ввічливістю прийдуть спокій та упевненість в собі.
Курс лекцій складено відповідно до програми курсу "Етика ділового спілкування” і призначений для викладачів та студентів економічних спеціальностей, а також керівників ланок управління різних рівнів.

Зміст:
Вступ
Лекція 1. Основи ділової етики. Суть і структура процесу спілкування
1.1. Предмет і завдання курсу "Етика ділового спілкування”
1.2. Виникнення і розвиток етики
1.3. Етика як філософська наука
1.4. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми і засоби
Лекція 2. Психологічні аспекти ділового спілкування
2.1. Перепони і бар’єри у спілкуванні
2.2. Концепції людської особистості та рівні спілкування
2.3. Рівні ділового спілкування
2.4. Основні сучасні теорії міжособової взаємодії
Лекція 3. Техніка ділового спілкування
3.1. Уміння говорити, слухати, формулювати питання
3.2. Емоції. Вираження і форми переживання емоцій
3.3. Управління емоціями
Лекція 4. Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування
4.1. Бесіда, як форма ділового спілкування. Функції, види, етапи індивідуальної бесіди. Підготовка до бесіди
4.2. Встановлення контакту в бесіді. Правила етикету, яких треба дотримуватись під час бесіди з клієнтами
4.3. Техніка ведення ділових індивідуальних бесід
4.4. Особливості бесіди по телефону
Лекція 5. Ділові переговори
5.1. Види, ознаки, функції і етапи ділових переговорів
5.2. Прийоми успішного ведення ділових переговорів. Особливості спілкування з іноземцями та спілкування через перекладача
5.3. Техніка ведення ділових переговорів
5.4. Ділове листування у роботі менеджера
Лекція 6. Ділові прийоми. Діловий етикет. Ділова атрибутика
6.1. Організація ділових прийомів. Організація і проведення прийомів з розміщенням
6.2. Принципи і правила ділового етикету
Лекція 7. Особливості іміджу бізнесу
7.1. Поняття іміджу І його структура
7.2. Імідж фірми і шляхи його створення
7.3. Імідж лідера бізнесу. Імідж менеджера
Лекція 8. Соціально-психологічна характеристика конфлікту
8.1. Природа і класифікація конфліктів
8.2. Способи розв’язання конфліктних ситуацій
Лекція 9. Етичні та психологічні вимоги до виступу в аудиторії
9.1. Основи спілкування з аудиторією
9.2. Етапи спілкування з аудиторією
9.3. Методика підготовки до публічного виступу
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (23.07.2010)
Просмотров: 1881 | Рейтинг: 3.0/2

Copyright MyCorp © 2024