Главная | Регистрация | Вход | RSSСуббота, 18.11.2017, 07:34


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Грищенко І.М. Комерційна діяльність посередницьких підприємств. Підр. для вищ. навч. закл. Київ: Грамота, 2009, 448 с.



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Грищенко І.М. Комерційна діяльність посередницьких підприємств. Підр. для вищ. навч. закл. Київ: Грамота, 2009, 448 с."

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Грищенко І.М. Комерційна діяльність посередницьких підприємств. Підр. для вищ. навч. закл. Київ: Грамота, 2009, 448 с."



Автор підручника висвітлює проблему визначення місця й ролі посередницької діяльності в економічній сфері, виявлення інноваційних методів використання набутого досвіду комерційно-посередницьких підприємств з урахування специфіки становлення вітчизняної ринкової економіки, одержання оптимального економічного результату при найменших управлінських втратах.
У підручнику описано об'єктивні закономірності розвитку та формування ринкових відносин у посередницькій сфері на основі комплексного підходу до пізнання такого соціально-економічного феномену, як комерційне посередництво.
Підручник розрахований на студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей. Він буде корисним викладачам, науковцям, слухачам системи підвищення кваліфікації, керівникам підприємств, установ, підприємцям, бізнесменам, а також усім, хто займається самоосвітою.
Зміст:
Вступ ст.3

Розділ 1. Ринок і комерційна діяльність посередницьких підприємств
1.1. Ринок товарів і послуг ст.9
1.2. Історичні аспекти розвитку комерційного посередництва в Україні ст.21
1.3. Сутність, зміст і функції комерційно-посередницької діяльності ст.39
1.4. Комерційне посередництво ст.52
1.5. Етичні принципи в мотивації комерційної діяльності ст.78

Розділ 2. Кон'юнктурні дослідження товарних ринків посередницькими підприємствами
2.1. Кон'юнктура товарного ринку ст.89
2.2. Дослідження кон'юнктури ринку посередницькими підприємствами ст.94
2.2.1. Товарна пропозиція та пропоновані послуги ст.95
2.2.2. Купівельний попит на товари й послуги ст.96
2.2.3. Структура і специфічні особливості ринку ст.98
2.2.4. Рівень і динаміка цін на ринку ст.99
2.2.5. Коливання та стійкість ринку, впливи на нього ділових циклів ст.100
2.2.6. Стан і перспективи розвитку на ринках ділової активності ст.101
2.3. Обгрунтування комерційних рішень посередницькими підприємствами ст.101
2.3.1. Дослідження посередницькими структурами впливу виробництва на кон'юнктуру ринку ст.102
2.3.2. Вибір посередників фірмами-виробниками ст.111
2.3.3. Оцінка чутливості посередників до цін ст.112
2.3.4. Розширення посередниками кола вигідних покупців товарів ст.116

Розділ 3. Формування попиту споживачів на продукцію й послуги
3.1. Вивчення попиту на ринку товарів і послуг ст.122
3.2. Потенціал ринкового попиту ст.133
3.3. Вплив кінцевих споживачів на формування попиту ст.143
3.4. Діяльність посередників щодо формування попиту на товари та послуги ст.147
3.4.1. Сегментація ринку за споживачами-покупцями ст.152
3.4.2. Сегментація ринку за якісно-ціновими характеристиками ст.152
3.4.3. Сегментація ринку за конкурентами ст.153
3.4.4. Роль інформаційно-рекламної діяльності у формування попиту ст.155

Розділ 4. Комерційні зв'язки і договірні відносини посередників, умови продажу та транспортування
4.1. Комерційні зв'язки між суб'єктами ринку ст.164
4.2. Договір - від укладання до виконання ст.174
4.2.1. Загальний порядок укладання договору ст.177
4.2.2. Порядок виконання, зміни та розірвання договору ст.185
4.2.3. Претензійна робота ст.186
4.3. Договірні відносини та комерційно-посередницькі договори ст.187
4.3.1. Особливості договорів купівлі-продажу з іноземними партнерами ст.194
4.4. Транспортне забезпечення комерційно-посередницької діяльності ст.196
4.4.1. Організація транспортно-експедиційної діяльності ст.199

Розділ 5. Організація закупівель і реалізації продукції та надання додаткових послуг
5.1. Комерційна робота посередників з організації закупівель товарів і надання послуг ст.206
5.1.1. Закупівля товарів на оптових ярмарках-виставках ст.217
5.1.2. Організація проведення тендерів ст.221
5.1.3. Організація торгівлі на товарній біржі ст.223
5.1.4. Торгівля на аукціонах і конкурсах ст.226
5.2. Комерційна робота з реалізації товарів і послуг ст.229
5.2.1. Організація оптової торгівлі на продовольчих ринках ст.241
5.2.2. Дрібнооптові магазини-склади ст.244
5.3. Надання додаткових послуг посередниками ст.245

Розділ 6. Матеріально-технічна база комерційної діяльності посередницьких підприємств
6.1. Матеріальні ресурси як основа комерційної діяльності ст.252
6.2. Складське господарство ст.259
6.3. Розвиток матеріально-технічної бази комерційних підприємств ст.262

Розділ 7. Методи оцінювання показників техніко-організаційного рівня посередницьких підприємств та ефективності обслуговування споживачів
7.1. Ефективність комерційної діяльності посередницьких підприємств ст.268
7.2. Забезпечення високого рівня обслуговування споживачів ст.284

Розділ 8. Обігові кошти комерційної діяльності та організація розрахунків
8.1. Обігові кошти комерційної діяльності ст.292
8.2. Форми грошових розрахунків посередницьких підприємств ст.295

Розділ 9. Планування витрат і доходів комерційної діяльності
9.1. Витрати на здійснення комерційної діяльності ст.301
9.2. Планування витрат ст.310
9.3. Доходи посередницьких підприємств ст.313

Розділ 10. Ціноутворення в комерційній діяльності посередників
10.1. Сутність і види цін ст.319
10.2. Засади ціноутворення на товари ст.322

Розділ 11. Напрями розвитку й удосконалення комерційної діяльності посередників
11.1. Трансформація відносин власності в посередницькій діяльності ст.327
11.2. Розвиток конкурентних засад і подолання монополізму в посередницькій діяльності ст.334
11.3. Державне регулювання комерційної посередницької діяльності ст.341
11.4. Впровадження науково-технічних досягнень у комерційну діяльність ст.353
11.5. Зростання ролі та значення ринку послуг ст.357

Проактичні завдання ст.375
Відповіді на тестові завдання ст.378
Глосарій ст.379
Додатки ст.393
Додаток 1. Договір на надання посередницьких послуг ст.393
Додаток 2. Договір на надання рекламних послуг ст.397
Додаток 4. Договір поставки ст.402
Додаток 5. Договір майнового найму ст.406
Додаток 6. Договір оренди (приміщення, будинку, споруди чи іншого об'єкта нерухомості) ст.409
Додаток 7. Договір лізингу ст.414
Додаток 8. Договір складського зберігання ст.419
Додаток 9. Договір комісії ст.423
Додаток 10. Договір доручення ст.426
Додаток 11. Договір франчайзингу ст.429
Додаток 12. Договір міни (бартерний договір) (у межах України) ст.433
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (24.07.2010)
Просмотров: 5769 | Рейтинг: 3.3/22

Copyright MyCorp © 2017