Главная | Регистрация | Вход | RSSСреда, 22.11.2017, 10:28


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект). Монографія. Київ: МАУП, 2000, 286 с.



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект). Монографія. Київ: МАУП, 2000, 286 с."

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект). Монографія. Київ: МАУП, 2000, 286 с."



У монографії подано результати багаторічного дослідження автора з актуальних соціально-психологічних проблем управління закладами та установами освіти. Значну увагу приділено розробці та застосуванню особистісно-діяльнісного підходу до аналізу соціально-психологічних механізмів менеджменту в освіті. На основі особистісно-діяльнісного підходу визначено соціально-психологічні резерви удосконалення управлінської діяльності та післядипломної освіти менеджерів.
Зміст:
Вступ
Розділ 1. НАУКОВО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ В ОСВІТІ
1.1. Аналіз поняття менеджменту та його структури в теорії управління
1.2. Професійна специфіка менеджменту в освіті
1.3. Психологічні компоненти в загально управлінських функціях менеджера освіти
1.4. Психологічні компоненти цільових управлінських функцій менеджерів освіти
Розділ 2. ОСОБИСТІСТЬ — СИСТЕМОТВІРНИЙ ЧИННИК МЕНЕДЖМЕНТУ В ОСВІТІ
2.1. Особистісно-діяльнісний підхід у психології менеджменту в освіті
2.2. Соціально-психологічне визначення і структура особистості
2.3. Індивідні та особистісні властивості менеджера освіти: психограма менеджера освіти
Розділ 3. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЩОДО МЕНЕДЖМЕНТУ В ОСВІТІ
3.1. Соціально-психологічна структура міжособистісної професійної взаємодії менеджера освіти
3.2. Оптимізація соціально-психологічного клімату в колективі установи освіти
3.3. Конфлікти в закладах освіти та діяльність менеджера з їх попередження та розв'язання
Розділ 4. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТИЛЮ КЕРІВНИЦТВА В УСТАНОВАХ ОСВІТИ
4.1. Соціально-психологічна суть поняття "стиль керівництва"
4.2. Джерела та чинники формування і вдосконалення стилю керівництва в освіті
4.3. Соціально-психологічні ознаки та класифікація стилів керівництва менеджменту в освіті
Розділ 5. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ
5.1. Психологічний аналіз та інтерпретація мети і завдань підвищення кваліфікації менеджерів освіти
5.2. Психологічні проблеми формування змісту підвищення кваліфікації менеджерів освіти
5.3. Психологічні резерви вдосконалення форм та методів навчання менеджерів освіти
5.4. Психологічні основи методики дослідження ефективності підготовки та підвищення кваліфікації менеджерів освіти
Висновок
Список використаної літератури
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (22.07.2010)
Просмотров: 2393 | Рейтинг: 4.0/2

Copyright MyCorp © 2017