Главная | Регистрация | Вход | RSSЧетверг, 28.03.2024, 22:26


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. . Педагогіка. Київ: Знання, 2007



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. . Педагогіка. Київ: Знання, 2007"

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. . Педагогіка. Київ: Знання, 2007"



У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визна¬чені завдання для самостійної робота студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системою опорних схем І матриць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєн¬ню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять.
Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, усім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Зміст:
Передмова 11
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ 13
1.1. Учитель і суспільство 13
1.1.1. Людина і суспільство 13
1.1.2. Роль учителя у суспільному розвитку 14
1.1.3. Функції учителя 15
1.1.4. Якості учителя-вихователя 17
1.1.5. Педагогічні вміння учителя-вихователя 20
1.1.6. Педагогічна майстерність 22
Література 36
Завдання для самостійної роботи 36
Завдання для самоконтролю 42
1.2. Предмет і завдання педагогіки 43
1.2.1. Предмет педагогіки, її категорії 43
1.2.2. Педагогіка в системі наук 44
1.2.3. Джерела розвитку педагогіки 44
1.2.4. Структура педагогічних наук 45
1.2.5. Методи науково-педагогічних досліджень 47
Література 49
Завдання для самостійної роботи 50
Завдання для самоконтролю 50
1.3. Розвиток і формування особистості 52
1.3.1. Поняття про розвиток і формування 52
1.3.2. Біологічне і соціальне у розвитку людини 53
1.3.3. Акселерація та ретардація 56
1.3.4. Вікова періодизація дітей 57
Література 63
Завдання для самостійної роботи 63
Завдання для самоконтролю 64
1.4. Мета і завдання виховання 66
1.4.1. Сутність виховання, його мета 66
1.4.2. Завдання складових виховання 69
1.4.3. Комплексний підхід до виховання 71
Література 72
Завдання для самостійної роботи 73
Завдання для самоконтролю 73
1.5. Система освіти в Україні 75
1.5.1. Поняття системи освіти, її структура 75
1.5.2. Принципи освіти в Україні 78
1.5.3. Завдання закладів освіти 80
1.5.4. Управління системою освіти в Україні 82
Література 83
Завдання для самостійної роботи 83
Завдання для самоконтролю 83
Розділ 2. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ (ДИДАКТИКА) 85
2.1. Дидактика, її категорії 85
2.1.1. Сутність і завдання дидактики 85
2.1.2. Категорії дидактики 86
2.1.3. Зв'язок дидактики з іншими науками 87
2.1.4. Актуальні завдання дидактики 88
Література 89
Завдання для самоконтролю 90
2.2. Процес навчання 91
2.2.1. Сутність навчання, його методологічна основа 91
2.2.2. Рушійні сили навчального процесу 93
2.2.3. Функції навчання 95
2.2.4. Логіка навчального процесу 96
2.2.5. Структури процесу учіння 96
2.2.6. Типи навчання 98
2.2.7. Модульне навчання 102
2.2.8. Мотиви навчання 108
2.2.9. Оптимізація процесу навчання 109
2.2.10. Інтенсифікація процесу навчання ПО
Література 111
Завдання для самостійної роботи 112
Завдання для самоконтролю 112
2.3. Принципи навчання 118
2.3.1. Принципи і закономірності навчання 118
2.3.2. Принцип науковості 119
2.3.3. Принцип систематичності й послідовності 120
2.3.4. Принцип свідомості 122
2.3.5. Принципи активності та самостійності у навчанні 122
2.3.6. Принцип наочності 123
2.3.7. Принцип ґрунтовності 125
2.3.8. Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю 126
2.3.9. Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів 127
2.3.10. Принцип емоційності навчання 129
Література 130
Завдання для самостійної роботи 130
Завдання для самоконтролю 130
2.4. Зміст шкільної освіти 134
2.41. Сутність і завдання змісту освіти 134
2.4.2. Концепції освіти 136
2.4.3. Види освіти 137
2.4.4. Рівні освіти 139
2.4.5. Компоненти загальної освіти 140
2.4.6. Нормативні документи змісту освіти 141
Література 146
Завдання для самостійної роботи 146
Завдання для самоконтролю 147
2.5. Методи і засоби навчання 150
2.5.1. Сутність методів, прийомів і засобів навчання 150
2.5.2. Класифікація методів навчання 151
2.5.3. Методи навчання за джерелом знань 152
2.5.4. Методи навчання за характером логіки пізнання 156
2.5.5. Методи навчання за рівнем самостійної розумової діяльності.........158
2.5.6. Вибір методів навчання 159
Література 161
Завдання для самостійної роботи 161
Завдання для самоконтролю 162
2.6. Форми організації навчання 164
2.6.1. Форми організації навчання, їх становлення 164
2.6.2. Класно-урочна форма навчання в її історичному розвитку 167
2.6.3. Вимоги до сучасного уроку в школі 168
2.6.4. Типи уроків, їх структура 172
2.6.5. Позаурочні форми навчання 174
2.6.6. Підготовка учителя до уроку 180
2.6.7. Педагогічний аналіз уроку 182
2.6.8. Програма спостереження і аналізу уроку 383
Література 185
Завдання для самостійної роботи 186
Завдання для самоконтролю 186
2.7. Аналіз і оцінка навчальної діяльності учнів 190
2.7.1. Місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь
та навичок учнів у системі навчального процесу 190
2.7.2. Види контролю знань, умінь і навичок учнів 192
2.7.3. Методи контролю знань, умінь та навичок 193
2.7.4. Оцінка знань, умінь і навичок 194
2.7.5. Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів 199
2.7.6. Правила і техніка контролю успішності
навчальної діяльності 200
Література 201
Завдання для самостійної роботи 202
Завдання для самоконтролю 202
Розділ 3. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ 204
3.1. Сутність, зміст і процес виховання 204
3.1.1. Людина і виховання 204
3.1.2. Закономірності процесу виховання 206
3.1.3. Рушійні сили процесу виховання 207
3.1.4. Фактори виховання 208
3.1.5. Концепції виховання 209
3.1.6. Мотиви виховання 211
3.1.7. Структура виховного процесу 212
3.1.8. Самовиховання і перевиховання 214
3.1.9. Зміст виховання 216

3.1.10. Принципи виховання 217
3.1.11. Критерії вихованості особистості 220
Література 223
Заклання для самостійної роботи 223
Завдання для самоконтролю 221
3.2. Загальні методи виховання 226
3.2.1. Поняття методу, прийому і засобу виховання 226
3.2.2. Класифікація методів виховання 226
3.2.3. Методи формування свідомості й переконань 227
3.2.4. Методи організації діяльності і формування поведінки 235
3.2.5. Методи стимулювання поведінки і діяльності 238
3.2.6. Педагогічні умови використання методів
виховання 244
Література 245
Завдання для самостійної роботи 246
Завдання для самоконтролю 246
3.3. Формування колективу, його вплив на виховання
особистості 248
3.3.1. Поняття колективу, його види 248
3.3.2. Діалектика розвитку колективу 252
3.3.3. Фактори розвитку колективу 250
Література 261
Завдання для самостійної роботи 261
Завдання для самоконтролю 262
3.4. Моральне виховання 265
3.4.1. Завдання і зміст морального виховання 265
3.4.2. Шляхи і засоби морального виховання 267
3.4.3. Виховання моральної свідомості та громадянської відповідальності 269
3.4.4. Виховання національної гідності й менталітету 270
3.4.5. Патріотичне й інтернаціональне виховання 272
3.4.6. Виховання дисциплінованості 274
3.4.7. Статеве виховання 275
3.4.8. Екологічне виховання 278
3.4.9. Правове виховання 279
Література 281
Завдання для самостійної роботи 282
Завдання для самоконтролю 282
3.5. Розумове виховання 284
3.5.1. Завдання розумового виховання 284
3.5.2. Шляхи, засоби і методи розумового виховання 285
Література 286
Завдання для самостійної роботи 287
Завдання для самоконтролю 287
3.6. Трудове виховання 288
3.6.1. Значення праці в житті людини 288
3.6.2. Завдання та принципи трудового виховання 291
3.6.3. Шляхи, засоби та методи трудового виховання 292
3.6.4. Зв'язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним вихованням 293
3.6.5. Професійна орієнтація молоді 295
Література 300
Завдання для самостійної роботи 300
Завдання для самоконтролю 301
3.7. Естетичне виховання 304
3.7.1. Місце і роль, естетичного виховання в житті людини 304
3.7.2. Зміст естетичного виховання 305
3.7.3. Шляхи, засоби і форми естетичного виховання 307
Література 310
Завдання для самостійної роботи 311
Завдання для самоконтролю 311
3.8. Фізичне виховання 313
3.8.1. Здоров'я людини — запорука її життевого успіху 313
3.8.2. Напрямки, засоби і форми фізичного виховання ....314
Література 317
Завдання для самостійної роботи 317
Завдання для самоконтролю 318
3.9. Педагогічне спілкування 320
3.9.1. Педагогічне спілкування, його функції 321
3.9.2. Структура, рівні, види спілкування 322
3.9.3. Стилі спілкування 325
3.9.4. Психолого-педагогічні умови ефективності спілкування 326
Література 329
Завдання для самостійної! роботи 329
Завдання для самоконтролю 330
3.10. Робота класного корівника 331
3.10.1. Функції класного керівника 332
3.10.2. Напрямки і форми роботи класного керівника 334
3.10.3. Робота класного керівника з вивчення учнів 334
3.10.4. Робота класного керівника з організації та прове¬дення позакласної виховної роботи 344
Література 356
Завдання для самостійної роботи 357
Завдання для самоконтролю 358
3.11. Виховна робота з педагогічно занедбаними
дітьми 359
3.11.1. Поняття "педагогічно занедбані діти" 359
3.11.2. Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей 361
3.11.3. Принципи, шляхи і засоби перевиховання 363
Література . 366
Завдання для самостійної роботи 367
Завдання для самоконтролю 368
3.12. Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку
школи і сім'ї 369
3.12.1. Сім'я як соціальний інститут суспільного
розвитку 369
3.12.2. Функції сім'ї 371
3.12.3. Вимоги до батьків 373
3.12.4. Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків 377
3.12.5. Форми роботи класного керівника з батьками
учня 379
Література 389
Завдання для самостійної роботи 389
Завдання для самоконтролю 390
Розділ 4. ОСНОВИ ШКОЛОЗНАВСТВА 391
4.1. Керівництво загальноосвітніми навчально-вихов¬ними закладами 391
4.1.1. Принципи керівництва шкільною справою 391
4.1.2. Структура управління освітою в Україні 393
4.1.3. Управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами 395
4.1.4. Планування й облік роботи 401
4.1.5. Критерії оцінювання управлінської діяльності
директора школи 402
Література 4.03
Завдання для самостійної роботи 403
Завдання для самоконтролю 104
Словник педагогічних термінів 405
Алфавітний покажчик педагогічних понять 441
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (22.07.2010)
Просмотров: 20539 | Рейтинг: 2.6/19

Copyright MyCorp © 2024