Главная | Регистрация | Вход | RSSЧетверг, 21.09.2017, 11:37


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Конструктор Профессиональных 
Адаптивных Лендингов + 2 Бесплатных Домена, 170+ шаблонов!

Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Лозница В.С. Психологія менеджменту. Навчальний посібник. Київ: КНЕУ, 1997, 248 с.



СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Лозница В.С. Психологія менеджменту. Навчальний посібник. Київ: КНЕУ, 1997, 248 с."



Навчальний посібник максимально адаптований до дисциплін фаху "Менеджмент персоналу". Розглядаються психологічні вимоги до менеджера, феномен керівництва, питання добору кадрів, ділового спілкування, активізації діяльності персоналу, мотивації праці, іміджу організації та особистості, висвітлюються шляхи розв'язання конфліктів, особливості психологічної служби організації. Вперше описані типи керівників у вітчизняній практиці управління, розкритий психологічний механізм трансформації стимулу в мотив, аналізуються структура іміджу організації і механізм формування іміджу через "гештальт", розроблена інтегральна структура психологічної служби організації. Складені дидактичні та додаються адаптовані психологічні тести до курсу.
Для студентів економічних вузів і фахівців, які цікавляться проблемами управління.
Зміст:

Розділ 1. ПСИХОЛОГІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ, СФЕРА ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
1.1. Витоки економічної психології
1.2. Поняття "психологія управління" і "психологія менеджменту"
1.3. Значення наукової психології для формування особистості керівника
1.4. Навчальна дисципліна "Психологія менеджменту"
Розділ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО МЕНЕДЖЕРА
2.1. Психологічні "профілі" вітчизняних керівних кадрів
2.2. Основні психологічні вимоги до менеджера
Розділ 3. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН КЕРІВНИЦТВА
УСПІХ КЕРІВНИЦТВА
3.1. Типологія стилів керівництва
3.2. Індивідуальні стилі керівництва
3.3. Деякі принципи і прийоми керівництва, особливості стосунків
3.4. Феномен керівництва.
3.5. Типи менеджерів в американській діловій культурі
3.6. Психологічна спадщина "номенклатури"
3.7. Типи керівників у практиці вітчизняних ділових стосунків
3.8. Успіх керівництва
Залежність успіху від стилю керівництва
3.9. Якості і риси керівника, що досягає успіху
3.10. Причини неуспішного керівництва
Розділ 4. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ І ДОБОРУ КАДРІВ, ПОДІЛУ І КООПЕРАЦІЇ ПРАЦІ
4.1. "Секрети" працевлаштування
4.2. Прийом на роботу
Як побудувати бесіду
4.3. Визначення придатності до менеджерської діяльності на основі виявленої функціональної асиметрії
4.4. Використання професіограм і психограм при доборі кадрів
4.5. Психологічні аспекти поділу і кооперації праці
Розділ 5. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ ІНДИВІДА ЧЕРЕЗ СТИМУЛЮВАННЯ І ФОРМУВАННЯ СТАЛИХ МОТИВІВ
5.1. Інтеріоризація стимулу в мотив
5.2. Мотиви праці
Розділ 8. ПСИХОЛОГІЯ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
6.1. Загальні правила поведінки із керівництвом
6.2. Особливості стосунків із заступниками
6.3. "Тяжкі боси" і стратегія поведінки з ними
6.4. Техніка ведення ділових індивідуальних бесід
6.5. Мистецтво слухати і схиляти до своєї думки
6.6. Техніка ведення ділових переговорів
6.7. Невербальна комунікація в практиці ділових стосунків
Розділ 7. ФОРМУВАННЯ СПРИЯТЛИВОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В КОЛЕКТИВІ
7.1. Ключові поняття до теми
7.2. "Дерево" конфлікту як процесу
7.3. Характер, причини і способи розв'язання конфліктних ситуацій у виробничих колективах
7.4. Причини ділових і міжособистісних конфліктів
7.5. Наслідки конфліктних ситуацій
7.6. Західні моделі прогнозування і розв'язання конфліктних ситуацій
Розділ 8. АКТИВІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ
8.1. Порівняльний аналіз японської, американської та вітчизняної моделей управління: реалізація потреб як рушій активності персоналу
8.2. Японські "гуртки якості" як форма управління і контролю
8.3. Вітчизняний досвід "рейтинг працівника"
8.4. Евристично-професійне навчання: генерація і пошук нових ідей, нешаблонне мислення
8.5. Активне соціальне навчання
Розділ 9. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ. ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК ПРОВІДНА ІДЕЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
9.1. Замість вступу в проблему
9.2. Гештальтпсихологія для практики іміджології
9.3. Імідж організації
9.4. Зовнішній вигляд організації, стиль роботи її керівництва
Розділ 10. ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ОРГАНІЗАЦІЇ
10.1. Вступ до теми
10.2. Інтегральна структура психологічної служби організації
10.3. Профдобір, розстановка кадрів, підвищення кваліфікації
10.4. Формування економічної політики підприємства
10.5. Безпека праці на виробництві
10.6. Релаксація працівників з тяжкими умовами праці
10.7. Естетико-ергономічна експертиза конструкторської документації
10.8. Плинність кадрів, соціально-побутові умови та умови відпочинку персоналу
Розділ 11. ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕСТИ
11.1. До розділу "Психологічні вимоги до менеджера"
11.2. До розділу "Психологічний феномен керівництва, успіх керівництва".
11.3. До розділу "Психологічні аспекти працевлаштування і добору кадрів, поділу і кооперації праці"
11.4. До розділу "Підвищення ефективності праці індивіда через стимулювання і формування сталих мотивів"
11.5. До розділу "Психологія ділового спілкування"
11.6. До розділу "Формування сприятливого психологічного клімату в колективі"
11.7. До розділу "Активізація діяльності персоналу"
11.8. До розділу "Психологічний імідж організації
Фірмовий стиль як провідна ідея організації"
Розділ 12. ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ ДО ДИДАКТИЧНИХ ТЕСТІВ
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (22.07.2010)
Просмотров: 5582 | Рейтинг: 3.4/17

Copyright MyCorp © 2017