Главная | Регистрация | Вход | RSSПятница, 29.03.2024, 17:52


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Лозниця В.С. Психологія і педагогіка: основні положення. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. Київ: "ЕксОб", 2001, 304



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Лозниця В.С. Психологія і педагогіка: основні положення. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. Київ: "ЕксОб", 2001, 304"

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Лозниця В.С. Психологія і педагогіка: основні положення. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. Київ: "ЕксОб", 2001, 304"



Навчальний посібник містить основні теми дисциплін «Загальна психологія» та «Дидактика». У ньому розглядаються механізми психічних явищ і поведінки людини, структура діяльності, формування особистості, типи нервової системи і темпераменту, психічні стани й пізнавальні процеси, методи практичної психології, зв'язок між психологією та педагогікою, історичні аспекти розвитку освіти в Україні та історичні форми навчання, зміст освіти, види, методи, принципи і контроль навчання, організація навчання у вищій школі. Вперше розроблено систему наочних схем для кращого засвоєння складних понять, аналізується придатність історичних форм навчання до сучасних умов. Оригінальними є концепція побудови посібника і розроблення завдань для закріплення теорії; подано дидактичні та психологічні тести до розділів.
Для студентів, слухачів заочної та очної форми навчання, викладачів і фахівців, які прагнуть самостійно вивчити дисципліну «Основи психології та педагогіки».
Зміст:
ПЕРЕДМОВА
Розділ І. ПОНЯТТЯ ПРО ПСИХОЛОГІЮ. МОЗОК, ПСИХІКА, ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ
1.1. Поняття про психологію
1.2. Мозок, його будова і функції
1.3. Психіка, сигнальні системи, поведінка людини
1.4. Свідомість та її характеристики, несвідоме, підсвідоме, надсвідоме
1.5. Про можливості створення штучного інтелекту
Розділ 2. ДІЯЛЬНІСТЬ ТА її ПСИХОЛОГІЧНА СТРУКТУРА. ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Психологічна структура діяльності
2.2. Види діяльності
Розділ 3. ОСОБИСТІСТЬ ТА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЇЇ ФОРМУВАННЯ
3.1. Індивід та особистість
3.2. Поняття про індивідуальність
3.3. Психологічна структура особистості
3.4. Біологічне і соціальне у структурі особистості
3.5. Психічні процеси, властивості і стани у структурі особистості
3.6. Формування особистості
3.7. Акцентуація особистості
Розділ 4. ТИПИ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ І ТЕМПЕРАМЕНТУ
4.1. Історичні аспекти вчення про темперамент
4.2. Дослідження І. П. Павлова про чотири основні типи нервової системи
4.3. Концепція Г. Айзенка про екстравертованість, інтровертованість і невротизм як основні параметри особистості
4.4. Типологічні теорії особистості
Розділ 5. ОСНОВНІ ПСИХІЧНІ СТАНИ, ЇХ ПЕРЕБІГ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ
5.1. Поняття про психічні стани
5.2. Характеристика емоцій
5.3. Афективний стан та афект
5.4. Настрій: емоційне забарвлення поведінки і діяльності
5.5. Стресовий стан та його перебіг
5.6. Фрустрація як дезорганізація свідомості та діяльності
5.7. Основні емоційні стани
5.8. Інші психічні стани, пов'язані з фізіологією людини
Розділ 6. ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ ТА ВОЛЬОВА СФЕРА ОСОБИСТОСТІ
6.1. Увага як форма психічної діяльності людини: фізіологічний та психологічний механізми, мимовільна, довільна та післядовільна увага
6.2. Відчуття як психічний пізнавальний процес
6.3. Сприйняття та його сутність
6.4. Пам'ять, теорії пам'яті, види та процеси пам'яті
6.5. Мислення як аналітико-синтетична діяльність мозку
6.6. Воля та вольові дії у структурі особистості
Розділ 7. МЕТОДИ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
7.1. Принципи побудови психологічних досліджень
7.2. Методи організації досліджень
7.3. Етапи проведення психологічних досліджень
7.4. Методи збирання фактичного матеріалу
7.5. Методи опрацювання матеріалів дослідження
7.6. Надійність психологічних тестів
7.7. Валідність психологічних тестів
Розділ 8. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ЦИКЛ ДИСЦИПЛІН ТА ЙОГО ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
8.1. Зв'язок між психологією та педагогікою
8.2. Структура психологічних дисциплін та основні завдання
8.3. Педагогічні дисципліни
8.4. Зв'язок педагогіки з іншими науками
Розділ 9. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
9.1. Традиційна освіченість українців
9.2. Виникнення братських шкіл в Україні
9.3. Заснування та розвиток Києво-Могилянської академії
9.4. Освіта в Україні в гетьманський період (1647-1663 pp.)
9.5. Освіта в Україні в період Руїни (1663-1687 pp.)
9.6. Занепад освіти в Україні після об'єднання з Московським царством у XVIII-XIX ст.
9.7. Розвиток мови й освіти в Галичині
9.8. Освіта і наука в Україні під час громадянської війни 1918-1922 рр
Розділ 10. ІСТОРИЧНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ТРАНСФОРМАЦІЯ В СУЧАСНІ ВІТЧИЗНЯНІ
10.1. Індивідуальне та індивідуально-групове навчання
10.2. Класична форма навчання, розроблена Я.А. Коменським
10.3. Белл-ланкастерська система навчання
10.4. Лабораторна система занять за Дальтон-планом
10.5. Мангеймська система та її екстраполяція в сучасні форми
10.6. План Трампа
10.7. Метод проектів і виховання через дію
Розділ 11. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ТА НАПРЯМКИ ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ
11.1. Закони, закономірності та принципи навчання
11.2. Характеристика окремих принципів навчання
Розділ 12. ЗМІСТ ОСВІТИ І КОНТРОЛЬ НАВЧАННЯ
12.1. Поняття про зміст освіти
12.2. Державні нормативні документи, які відображають зміст освіти в школі
12.3. Програмоване навчання
12.4. Контроль навчання
Розділ 13. ВИДИ І МЕТОДИ НАВЧАННЯ. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ
13.1. Види навчання
13.2. Методи навчання
13.3. Форми організації занять
Розділ 14. СОЦІАЛЬНІ ТА ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МОЖЛИВИХ ГРУП НАВЧАННЯ. ПІДЛІТКОВИЙ ТА ЮНАЦЬКИЙ ВІК
14.1. Протиріччя підліткового віку
14.2. Біологічні, соціальні та психологічні особливості юнацького віку
14.3. Психофізіологічні механізми розвитку в підлітковому і ранньому юнацькому віці (з 12-13 до 17-18 років)
14.4. Неформальне спілкування в підліткових та юнацьких групах
14.5. Психологічні аспекти самовизначення і вибору професії підлітками та юнаками
Розділ 15. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
15.1. Форми навчального процесу та їх характеристики
15.2. Практична підготовка студентів
15.3. Контрольні заходи у вищій школі
15.4. Державна атестація студента
15.5. Навчальний час студента
15.6. Форми навчання у вищій школі та науково-методичне забезпечення
15.7. Акредитація вищих навчальних закладів
Правильні відповіді на дидактичні тести
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (22.07.2010)
Просмотров: 8398 | Рейтинг: 3.7/9

Copyright MyCorp © 2024