Главная | Регистрация | Вход | RSSПятница, 19.04.2024, 05:49


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Сидоренко О., Чуба В. Ситуаційна методика навчання: теорія і практика. Практичний посібник. Київ: Центр інновацій і розвитку, 2001, 256 с.



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Сидоренко О., Чуба В. Ситуаційна методика навчання: теорія і практика. Практичний посібник. Київ: Центр інновацій і розвитку, 2001, 256 с."

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Сидоренко О., Чуба В. Ситуаційна методика навчання: теорія і практика. Практичний посібник. Київ: Центр інновацій і розвитку, 2001, 256 с."



Ця книга - практичний посібник для тих, хто прагне урізноманітнити традиційне вузівське викладання, використовуючи інтерактивні навчальні методики. Про одну з них - ситуаційну, знану ще як кейс-метод, - і йдеться у цьому виданні.
Книга охоплює ключові питання ситуаційної методики навчання, а саме: її місце у сучасній системі освіти; сутність та функціональні можливості методики; організаційні передумови успішного застосування ситуаційного навчання; підходи до успішного написання та викладання ситуаційних вправ.
Ознайомлення з цією книгою надасть досконале розуміння та можливість практичного застосування ситуаційної методики навчання як вузівськими викладачами, так і бізнес-тренерами та консультантами.
Зміст:
ПЕРЕДМОВА
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СИТУАЦІЙНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І СУЧАСНА СИСТЕМА ОСВІТИ
1.1. Поняття методології
1.2. Методологічна та освітні революції. Інновації у методиці навчання
1.3. Порівняльна характеристика класичної і посткласичної методології
1.4. Використання нових методів викладання для вдосконалення навчального процесу
Пристосування викладання до потреб студентів
Важливі навчальні принципи, про які ніколи не слід забувати
РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ
2.1. Визначення базових понять
Пізнавальні аспекти методу ситуаційного навчання
2.2. Основи ситуаційної методики навчання
2.2.1. Педагогічне значення методу ситуаційного навчання
2.2.2. Вступ до ситуаційної методики навчання
2.2.3. Поняття і види ситуаційних вправ
2.2.4. Ситуаційні вправи, спрямовані на розвиток навичок прийняття рішень
2.3. Класифікація компонентів ситуаційної вправи
2.3.1. Класифікація ситуацій
2.3.2. Позиції, з яких розглядають ситуаційну вправу
2.3.3. Методологічний зміст ситуаційного навчання
2.4. Функціональні можливості методу ситуаційного навчання
2.4.1. Проблеми розробки і впровадження методу ситуаційного навчання у викладацьку практику
2.4.2. Вплив методу ситуаційного навчання на формування соціально значущих якостей фахівця
2.5. Метод ситуаційного навчання та інші інтерактивні методи навчання
РОЗДІЛ 3. ЧИННИКИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ УСПІШНІСТЬ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ
3.1. Метод ситуаційного навчання у контексті національного менталітету
Владна дистанція
Індивідуалізм та колективізм
Уникнення невизначеності
Потенційні проблеми використання ситуаційних вправ в Україні
3.2. Прогнозовані особливості української ситуаційної вправи
3.3. Організаційні передумови ефективного використання ситуаційних вправ
Потреби бізнесу та завдання бізнес-освіти
3.4. Стратегічна мета організації - створення нових знань
1. Визначення проблеми досліджень
2. Вибір кейсів
3. Вибір методів дослідження
4. Збирання інформації
5. Аналіз окремого кейсу
6. Порівняльний аналіз кейсів
7. Формулювання гіпотези
8. Аналіз додаткової літератури
9. Завершення досліджень
РОЗДІЛ 4. ЯК НАПИСАТИ УСПІШНУ СИТУАЦІЙНУ ВПРАВУ
4.1. Конструювання ситуацій: принципи, методи, творчий процес
4.2. Принципи створення ситуаційних вправ
4.3. Розробка ситуаційних вправ для навчальних цілей
Як розробити ситуаційну вправу?
Що повинна містити ситуаційна вправа?
Що вам потрібно для створення ситуаційної вправи?
4.4. Якою має бути успішна ситуаційна вправа
4.5. Ситуаційні вправи, підготовлені на місцевому матеріалі
4.6. Супровідні методичні поради: засіб передачі вчительської мудрості
Що мають містити в собі якісні методичні поради?
Як готувати методичні поради
РОЗДІЛ 5. ЯК НАВЧАТИ ЗА СИТУАЦІЙНОЮ МЕТОДИКОЮ
5.1. Як використовувати ситуаційні вправи
5.1.1. Планування навчального курсу з використанням ситуаційних вправ та визначення його цілей
5.1.2. Стиль і стратегія навчання за допомогою ситуаційних вправ
Висновки
5.2. Технологія навчання за допомогою ситуаційної методики
5.3. Процедура аналізу ситуаційної методичної вправи
5.3.1. Загальний сценарій дослідження ситуації
5.3.2. Діагностування проблеми і попередній аналіз ситуаційної вправи
5.3.3. Самонавчання і робота в малих групах
5.3.4. Презентація результатів роботи над ситуаційною вправою
5.4. Практичні поради викладачам
Як навчати за ситуаційним методом
5.5. Нова роль викладача
Ситуаційний метод та цілі й завдання курсу
Правила гри
Як поєднати теорію та практику?
Критичний мінімум ситуаційних вправ у курсі
Підготовка до роботи із ситуаційною вправою в аудиторії
В аудиторії: толерантність та прагматизм
В аудиторії: активність студентів
В аудиторії: підсумовуючи дискусію
В аудиторії: роль викладача
В аудиторії: як позбутися відчуття рутини?
В аудиторії: інші передумови успіху
5.6. Нова роль студента
ВИСНОВКИ
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (22.07.2010)
Просмотров: 2253 | Рейтинг: 5.0/2

Copyright MyCorp © 2024