Главная | Регистрация | Вход | RSSСреда, 08.05.2024, 03:25


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Сидоренко О.І. Мистецтво бути викладачем. Практичний посібник. Київ: НМЦ "Косорціум із удосконалення менеджмент-освіти", 2003, 144 с.



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Сидоренко О.І. Мистецтво бути викладачем. Практичний посібник. Київ: НМЦ "Косорціум із удосконалення менеджмент-освіти", 2003, 144 с."

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Сидоренко О.І. Мистецтво бути викладачем. Практичний посібник. Київ: НМЦ "Косорціум із удосконалення менеджмент-освіти", 2003, 144 с."



Запропоновано практичні поради до будь-якої ситуації, з якою може зіткнутися викладач-початківець; від підготовки навчального плану до управління динамікою викладання в аудиторії; описано, як краще підготуватися до першого заняття, як проводити дискусію, читати ефективно лекцію, керувати дослідницькою роботою студентів, розробляти екзаменаційні запитання та виставляти оцінки.
Посібник розраховано на молодих викладачів, проте досвідчені викладачі так само знайдуть у ньому багато корисного.

Зміст:
ВСТУП
Розділ 1. ПІДГОТОВКА
1. Що повинні вивчати студенти?
2. Добір та пошук матеріалів для курсу
3. Використання відео- та аудіоматеріалів
4. Підготовка програми
Розділ 2 ПЕРШІ ТИЖНІ
1. Підготовка до першого заняття
2. Матеріали для першого заняття
3. Перше знайомство
4. Динаміка навчального процесу
5. Робота з пасивними, активними та конфліктними студентами
6. Індивідуальні консультації
Розділ 3. ПРОВЕДЕННЯ ДИСКУСІЙ
1. Види дискусій
2. Підготовка до семінару-дискусії
3. Початок дискусії
4. Підтримка дискусії
5. Пожвавлення дискусії
6. Завершення обговорення
7. Допомога студентам у самостійній роботі
8. Рольові ігри
9. Круглі столи
10. Інші форми колективного навчання
Розділ 4. ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЙ
1. Підготовка до лекцій
2. Способи читання та оформлення лекцій
3. Заохочення студентів до активності
Розділ 5. СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДНИЦЬКІ РОБОТИ
1. Види проектів
2. Керівництво самостійними студентськими розробками
3. Інші види письмових робіт
4. Кількість студентських робіт
5. Оформлення та строки виконання письмових робіт
6. Наукове керівництво письмовими роботами
7. Попередження і боротьба з плагіатом
8. Оцінення письмових робіт
9. Умови перегляду робіт студентами
10. Обговорення результатів дослідження
Розділ 6. МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ
1. Планування екзаменів
2. Підготовка студентів до екзаменів
3. Складові екзамену
4. Вирішення проблемних ситуацій на екзаменах
5. Виставлення оцінок за екзамен
Розділ 7. ОЦІНЮВАННЯ ВИКЛАДАННЯ
1. Форми оцінювання
2. Анкетування студентів
3. Вивчення досвіду інших викладачів
4. Реагування викладача на зауваження
5. Пошуки нових методик
6. Моделі анкетування
Розділ 8. АСПІРАНТИ ЯК ВИКЛАДАЧІ
1. Економія часу
2. Стосунки з викладачами
3. Стосунки зі студентами
4. Розв'язання суперечок зі студентами
5. Запобігання списуванню
6. Етичні дилеми
7. Викладання і працевлаштування
8. Розділ 9
ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ
1. Перспективні методи використання нових технологій
2. Можливості необхідних засобів
3. Web-сторінка курсу
4. Електронні засоби
5. Електронні версії курсових робіт
6. Мультимедійні лекції
7. Інтерактивні дискусії
ПІСЛЯМОВА
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (22.07.2010)
Просмотров: 1461 | Рейтинг: 5.0/1

Copyright MyCorp © 2024