Главная | Регистрация | Вход | RSSЧетверг, 28.03.2024, 16:03


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

Скібіцька Л.І. Кофліктологія. Київ: Центр учбової літератури, 2007



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "Скібіцька Л.І. Кофліктологія. Київ: Центр учбової літератури, 2007"

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Скібіцька Л.І. Кофліктологія. Київ: Центр учбової літератури, 2007"



У навчальному посібнику у вигляді схем, графіків, таблиць подані основні матеріали для закріплення знань, отриманих у процесі слухання лекцій з курсу "Конфліктологія”. Проблеми антикризового управління підприємством, запобігання конфліктам, зменшення економічних, соціальних та моральних втрат від них, висуваються на перший план для керівників підприємств та менеджерів усіх рівнів. В посібнику висвітлюються питання сучасної теорії та практики управління конфліктами та стресами в підприємствах виробничої сфери, торгівлі та сфери послуг, питання управління опору змінам та стратегії використання людського потенціалу.
З метою психологічної самопідготовки та для здійснення модульного контролю та оцінки знань студентів у посібнику додаються відповідні тести.
Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, з економіко-підприємницьких спеціальностей, викладачів та менеджерів.
Зміст:
Вступ .................................................8
ТЕМА .1. Теорія втручання в конфліктні сніуації..............................................11
1.1. Загаяьне поняття про конфлікту ситуацію та конфлікт. Модель процесу конфлікту.......................................................................................11
1.2. Тини та види конфліктів ...............................................24
1.3.Об'єктивні передумови та причини конфліктних ситуацій...............31
1.4.Суб'єктивні передумови виникнення конфліктів...............................37
1.5.Основні елементи теорії втручання ...............................................37
ТЕМА 2. Норма як основа оцінки конфліктної поведінки.............................39
2.1.Нормативні вимоги до суспільних форм поведінки...........................39
2.2.Характеристика особливостей індивідуальної трудової поведінки.40
2.3.Справедливість як основа соціально-середовищного складу норми ...............................................42
2.4.Альїруїзм та егоїзм як соціальні форми поведінки............................42
2.5.Примусові форми поведінки в міжособистісних стосунках.............44
ТЕМА 3. Силові стосунки в організаціях.
Природа конфлікту на підприємстві ...............................................45
3.1.Поняття про трудовий колектив і його функції. Класифікація трудових колективів та їх структура.........................................................45
3.2.Формальні і неформальні групи, їх значимість, причини утворення неформальних груп.....................................................................................49
3.3.Характеристика неформальних організацій. Управління неформальними організаціями та групами............................................53
3. Модель процесу конфлікту. Наслідки конфлікту........................57

ТЕМА 4. Дисципліна як засіб запобігання конфліктам. . .............................59
4.1.Поняття про дисципліну як необхідну умову колективної форми виробничої діяльності .............................................. 59
4.2.Горизонтальні і вертикальні дисциплінарні стосунки міжгрупової та внутрішньогруиової взаємодії ...............................................61
4.3.Загальні принципи дисциплінарної організації колективних відносин........................................................................................................61
4.4.Державна дисципліна ...............................................62
4.5.Поняття про самодисципліну ...............................................62
ТЕМА 5. Проведення організаційних змін як причина копфліктів і засіб їх подолання..................................................................................................................63
5.1.Природа та цілі організаційних змін...................................................63
5.2.Основні напрями організаційних змін.................................................64
5.3.Передумови, чинники та етапи успішного проведення організаційних змін.....................................................................................68
5.4.Використання працівників в управлінні для впровадження змін.....70
5.5.Індивідуальний та груповий опір змінам............................................70
5.6.Переборення опору змінами ...............................................75
ТЕМА 6. Використання психологічних засобів для розуміння конфліктів та управління ними .................................................87
6.1.Розпізнавання причин конфлікту та його елементів...........................87
6.2.Виявлення прихованих інтересів, бажань і страхів............................88
6.3.Вміння слухати, виражати свої почуття, інтереси..............................89
6.4.Стиль поведінки в конкретній конфліктній ситуації..........................92
6.5.Спілкування з «важкими людьми» .................................................94
6.6. Система соціально-психологічних методів управління конфліктами.................................................................................................94
6.6.1. Соціально-психологічні методи вирішення соціальних конфліктів.....................................................................................................99
6.6.2. Динаміка соціальних конфліктів ...............................................100
6.6.3. Види й форми протікання конфліктів на підприсмстві................106
6.7. Шляхи й способи вирішення організаційних конфліктів...............112
ТЕМА 7. Методи подолання конфліктів ...............................................116
7.1.Оволодіння конфліктною ситуацією. . ...............................................116
7.2.Стратегії і технології управління конфліктами.................................121
7.3.Соціально-пснхологічний клімат у трудовому колективі................132
7.4.Формування оптимального соціально-психологічного клімату в колективі ...............................................141
7.5.Вдосконалення організаційного клімату запровадженням психотехнологій ...............................................151
ТЕМА 8. Юридичні засоби вирішений соціальних конфліктів...................156
8.1.Проблема регулювання соціальних конфліктів. Загальні положення..................................................................................................156
8.2.Роль інформації в керуванні конфліктом...........................................157
8.3.Конфліктна аналітика ...............................................158
8.4.Загальні положення конституційних процедур................................159
8.5.Конфлікти й поділ влади ...............................................160
8.6. Конфлікти в парламентській діяльності..........................................161
8.6.1. Конституційне правосуддя ..............................................162
8.6.2. Узгодження правових актів ..............................................163
8.7.Загальні положення судового розгляду справ...................................163
8.8.Суб'єкти конфліктного посередництва. Поняття про консенсус....166
8.8.1.Суб'єкти конфліктного медіаторингу (посередництва).................166
8.8.2.Поняття про консенсус ..............................................167
8.8.3.Значення консенсусу ..............................................168
8.8.4.Консенсус і конфлікт ..............................................169
ТЕМА 9. Особливості конфліктних ситуацій у процесі обслуговування...171
9.1.Особливості праці у невиробничій сфері. Спілкування в торіівлі та обслуговуванні ..............................................171
9.2.Психологічні тини покупців (замовників)........................................173
9.3.Перепони у спілкуванні. Рівні ділового спілкування......................173
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (22.07.2010)
Просмотров: 2107 | Рейтинг: 5.0/1

Copyright MyCorp © 2024