Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы,
после его установки вы автоматически скачаете книгу "Г. О. Владимирська П. О. Владимирський. РЕКЛАМА. Київ: Кондор, 2006"
СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Г. О. Владимирська П. О. Владимирський. РЕКЛАМА. Київ: Кондор, 2006"
Ефективна реклама товарів і послуг в
умовах загостреної конкуренції залишається проблемою в усьому світі.
Особливого значення вона набула для виробників продукції на території
пострадянських держав, де відбувається реформування економіки.
Підвищений інтерес до принципово нових дисциплін - супутників ринкової
економіки пояснюється дефіцитом високоприфесійних менеджерів в різних
областях. Книга розрахована на широке коло читачів — від менеджерів
служб маркетингу, збуту, реклами і РR до студентів, які вивчають сучасні
спеціальності. Вона корисна також особам, які прагнуть вдосконалювати
свої знання в області сучасної реклами самостійно.
Зміст:ЧАСТИНА 1. РЕКЛАМА В
КООРДИНАТАХ МАРКЕТИНГУ Розділ 1. Для чого існує реклама
........................................................ 6 Роль
реклами в підприємницькій
діяльності.......................................................... 6 Античні
й радянські корені сучасної
реклами.......................................................13 Особливості
рекламного процесу в міжнародному контексті та в Україні.........19 Видатні
діячі світової реклами
.......................................................26 Розділ 2.
Сучасна реклама - невід'ємна частина
маркетингу.........................34 Роль маркетингових комунікацій у
просуванні товару ..........................................34 Властивості
товару з погляду маркетингу та
реклами...........................................40 Основні критерії
вибору ..................................................... 44 Рекламна
кампанія як цілісна покрокова
стратегія................................................47 Медіапланування
- точна
наука...............................................................................
55 Розділ 3. Психологічні аспекти
маркетингу.......................................................62 Вивчення
цільової
аудиторії....................................................................................
62 Споживча поведінка у різних культурах
.......................................................68 Агресивний
маркетинг .......................................................77 Реклама
і суспільна
свідомість.................................................................................80 Розділ
4. Паблік рилейшинз - створення
іміджу................................................86 Історія
технолоіій впливу на громадську
думку.....................................................86 Методи
видиву на суспільну свідомість
......................................................93 Статейний
формат - інструмент public
relations...................................................103 Конфлікти
та скандали як засоби
піару.................................................................108 ЧАСТИНА
II. РЕКЛАМА В КООРДИНАТАХ МЕНЕДЖМЕНТУ Розділ І. Діяльність
рекламного агентства
.....................................................114 Які послуги
надають рекламні агентства
.....................................................114 Хто є хто в
рекламному агенстві
....................................................120 Організаційна
схема рекламного
агенства............................................................129 Прийоми
роботи з клієнтом
.....................................................134
Розділ
2. Бренд — головна "дійова особа” реклами............
...........................140 Розвиток іміджу торгової марки
......................................................140 Основні
поняття брендінга
......................................................148 Різні
підходи до створення брендів в Америці та
Японії....................................161 Українські бренди:
минуле, сьогодення та
майбутнє...........................................165 Розділ 3.
Засоби рекламного
інформування.....................................................174 Директ-маркетинг,
або особисті прямі
продажі....................................................174 Телевізійна
реклама .....................................................182 Реклама
на радіо ......................................................185 Публікації
у пресі ......................................................188 Особливості
зовнішньої реклами
.....................................................190 Реклама на
транспорті .....................................................196 Поліграфічна
реклама .....................................................198 Реклама
в інтернеті .....................................................202 Розділ
4. Керування просуванням
.....................................................210 Інструменти
стимулювання збуту
......................................................210 Ефективні
рекламні акції ......................................................215 Що
таке грамотно проведена презентація
......................................................221 Виставка -
техніка керування продажами
......................................................223
ЧАСТИНА
III. РЕКЛАМА В КООРДИНАТАХ КРЕАТИВУ Розділ 1. Реклама - масове
мистецтво XXI століття........................................228 Роль
реклами в сучасному суспільстві
.....................................................228 Креатив та
рекламна діяльність
.....................................................232 Творчі
методики рекламістів
.....................................................239 Правила
проведення мозкового штурму
.....................................................250 Розділ 2.
Дизайн у рекламі як засіб
комунікації..............................................259 Особливості
рекламною дизайну
.....................................................259 Принципи та
прийоми роботи
дизайнера..............................................................265 Рекламний
текст і шрифт .....................................................270 Колірні
асоціації у
рекламі.....................................................................................282 Розділ
3. Фірмовий стиль — обличчя
компанії................................................291 Що таке
фірмовий стиль і для чого він
потрібний...............................................291 Основні
компоненти фірмового стилю
......................................................297 Корпоративний
герой .....................................................301 Особливості
розробки імен та назв
.....................................................306
Розділ
4. Напрямки розвитку сучасної
реклами..............................................315 Реклама для
чоловіків і жінок
.....................................................315 Як змусити
споживача посміхнутися
.....................................................321 Рекламні
технології майбутнього
.....................................................325 Список
літератури .....................................................330
|