Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы,
после его установки вы автоматически скачаете книгу "Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. . Педагогіка. Київ: Знання, 2007"
У підручнику розглядаються загальні
засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і
основи школознавства. Визна¬чені завдання для самостійної робота
студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна
тема устаткована системою опорних схем І матриць, покликаних сприяти
ґрунтовному засвоєн¬ню навчального матеріалу, списком основної
літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник
розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних
закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних
закладів, усім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Зміст:
Передмова 11 Розділ 1.
ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ 13 1.1. Учитель і суспільство 13 1.1.1.
Людина і суспільство 13 1.1.2. Роль учителя у суспільному розвитку
14 1.1.3. Функції учителя 15 1.1.4. Якості учителя-вихователя
17 1.1.5. Педагогічні вміння учителя-вихователя 20 1.1.6.
Педагогічна майстерність 22 Література 36 Завдання для
самостійної роботи 36 Завдання для самоконтролю 42 1.2. Предмет і
завдання педагогіки 43 1.2.1. Предмет педагогіки, її категорії 43 1.2.2.
Педагогіка в системі наук 44 1.2.3. Джерела розвитку педагогіки 44 1.2.4.
Структура педагогічних наук 45 1.2.5. Методи науково-педагогічних
досліджень 47 Література 49 Завдання для самостійної роботи 50 Завдання
для самоконтролю 50 1.3. Розвиток і формування особистості 52 1.3.1.
Поняття про розвиток і формування 52 1.3.2. Біологічне і соціальне у
розвитку людини 53 1.3.3. Акселерація та ретардація 56 1.3.4.
Вікова періодизація дітей 57 Література 63 Завдання для
самостійної роботи 63 Завдання для самоконтролю 64 1.4. Мета і
завдання виховання 66 1.4.1. Сутність виховання, його мета 66 1.4.2.
Завдання складових виховання 69 1.4.3. Комплексний підхід до
виховання 71 Література 72 Завдання для самостійної роботи
73 Завдання для самоконтролю 73 1.5. Система освіти в Україні
75 1.5.1. Поняття системи освіти, її структура 75 1.5.2. Принципи
освіти в Україні 78 1.5.3. Завдання закладів освіти 80 1.5.4.
Управління системою освіти в Україні 82 Література 83 Завдання
для самостійної роботи 83 Завдання для самоконтролю 83 Розділ 2.
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ (ДИДАКТИКА) 85 2.1. Дидактика, її категорії 85 2.1.1.
Сутність і завдання дидактики 85 2.1.2. Категорії дидактики 86 2.1.3.
Зв'язок дидактики з іншими науками 87 2.1.4. Актуальні завдання
дидактики 88 Література 89 Завдання для самоконтролю 90 2.2.
Процес навчання 91 2.2.1. Сутність навчання, його методологічна
основа 91 2.2.2. Рушійні сили навчального процесу 93 2.2.3.
Функції навчання 95 2.2.4. Логіка навчального процесу 96 2.2.5.
Структури процесу учіння 96 2.2.6. Типи навчання 98 2.2.7.
Модульне навчання 102 2.2.8. Мотиви навчання 108 2.2.9.
Оптимізація процесу навчання 109 2.2.10. Інтенсифікація процесу
навчання ПО Література 111 Завдання для самостійної роботи 112 Завдання
для самоконтролю 112 2.3. Принципи навчання 118 2.3.1.
Принципи і закономірності навчання 118 2.3.2. Принцип науковості 119 2.3.3.
Принцип систематичності й послідовності 120 2.3.4. Принцип
свідомості 122 2.3.5. Принципи активності та самостійності у навчанні
122 2.3.6. Принцип наочності 123 2.3.7. Принцип ґрунтовності
125 2.3.8. Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю 126 2.3.9.
Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей
учнів 127 2.3.10. Принцип емоційності навчання 129 Література
130 Завдання для самостійної роботи 130 Завдання для самоконтролю
130 2.4. Зміст шкільної освіти 134 2.41. Сутність і завдання
змісту освіти 134 2.4.2. Концепції освіти 136 2.4.3. Види освіти
137 2.4.4. Рівні освіти 139 2.4.5. Компоненти загальної освіти 140 2.4.6.
Нормативні документи змісту освіти 141 Література 146 Завдання
для самостійної роботи 146 Завдання для самоконтролю 147 2.5.
Методи і засоби навчання 150 2.5.1. Сутність методів, прийомів і
засобів навчання 150 2.5.2. Класифікація методів навчання 151 2.5.3.
Методи навчання за джерелом знань 152 2.5.4. Методи навчання за
характером логіки пізнання 156 2.5.5. Методи навчання за рівнем
самостійної розумової діяльності.........158 2.5.6. Вибір методів
навчання 159 Література 161 Завдання для самостійної роботи 161 Завдання
для самоконтролю 162 2.6. Форми організації навчання 164 2.6.1.
Форми організації навчання, їх становлення 164 2.6.2. Класно-урочна
форма навчання в її історичному розвитку 167 2.6.3. Вимоги до
сучасного уроку в школі 168 2.6.4. Типи уроків, їх структура 172 2.6.5.
Позаурочні форми навчання 174 2.6.6. Підготовка учителя до уроку 180 2.6.7.
Педагогічний аналіз уроку 182 2.6.8. Програма спостереження і
аналізу уроку 383 Література 185 Завдання для самостійної роботи
186 Завдання для самоконтролю 186 2.7. Аналіз і оцінка навчальної
діяльності учнів 190 2.7.1. Місце і роль аналізу й оцінки знань,
умінь та навичок учнів у системі навчального процесу 190 2.7.2.
Види контролю знань, умінь і навичок учнів 192 2.7.3. Методи контролю
знань, умінь та навичок 193 2.7.4. Оцінка знань, умінь і навичок
194 2.7.5. Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів
199 2.7.6. Правила і техніка контролю успішності навчальної
діяльності 200 Література 201 Завдання для самостійної роботи 202 Завдання
для самоконтролю 202 Розділ 3. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ 204 3.1.
Сутність, зміст і процес виховання 204 3.1.1. Людина і виховання
204 3.1.2. Закономірності процесу виховання 206 3.1.3. Рушійні
сили процесу виховання 207 3.1.4. Фактори виховання 208 3.1.5.
Концепції виховання 209 3.1.6. Мотиви виховання 211 3.1.7.
Структура виховного процесу 212 3.1.8. Самовиховання і перевиховання
214 3.1.9. Зміст виховання 216
3.1.10. Принципи виховання 217 3.1.11.
Критерії вихованості особистості 220 Література 223 Заклання для
самостійної роботи 223 Завдання для самоконтролю 221 3.2.
Загальні методи виховання 226 3.2.1. Поняття методу, прийому і
засобу виховання 226 3.2.2. Класифікація методів виховання 226 3.2.3.
Методи формування свідомості й переконань 227 3.2.4. Методи
організації діяльності і формування поведінки 235 3.2.5. Методи
стимулювання поведінки і діяльності 238 3.2.6. Педагогічні умови
використання методів виховання 244 Література 245 Завдання для
самостійної роботи 246 Завдання для самоконтролю 246 3.3.
Формування колективу, його вплив на виховання особистості 248 3.3.1.
Поняття колективу, його види 248 3.3.2. Діалектика розвитку
колективу 252 3.3.3. Фактори розвитку колективу 250 Література
261 Завдання для самостійної роботи 261 Завдання для самоконтролю
262 3.4. Моральне виховання 265 3.4.1. Завдання і зміст
морального виховання 265 3.4.2. Шляхи і засоби морального виховання
267 3.4.3. Виховання моральної свідомості та громадянської
відповідальності 269 3.4.4. Виховання національної гідності й
менталітету 270 3.4.5. Патріотичне й інтернаціональне виховання 272 3.4.6.
Виховання дисциплінованості 274 3.4.7. Статеве виховання 275 3.4.8.
Екологічне виховання 278 3.4.9. Правове виховання 279 Література
281 Завдання для самостійної роботи 282 Завдання для самоконтролю
282 3.5. Розумове виховання 284 3.5.1. Завдання розумового
виховання 284 3.5.2. Шляхи, засоби і методи розумового виховання 285 Література
286 Завдання для самостійної роботи 287 Завдання для
самоконтролю 287 3.6. Трудове виховання 288 3.6.1. Значення праці в
житті людини 288 3.6.2. Завдання та принципи трудового виховання
291 3.6.3. Шляхи, засоби та методи трудового виховання 292 3.6.4.
Зв'язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним
вихованням 293 3.6.5. Професійна орієнтація молоді 295 Література
300 Завдання для самостійної роботи 300 Завдання для
самоконтролю 301 3.7. Естетичне виховання 304 3.7.1. Місце і роль,
естетичного виховання в житті людини 304 3.7.2. Зміст естетичного
виховання 305 3.7.3. Шляхи, засоби і форми естетичного виховання 307 Література
310 Завдання для самостійної роботи 311 Завдання для
самоконтролю 311 3.8. Фізичне виховання 313 3.8.1. Здоров'я
людини — запорука її життевого успіху 313 3.8.2. Напрямки, засоби і
форми фізичного виховання ....314 Література 317 Завдання для
самостійної роботи 317 Завдання для самоконтролю 318 3.9.
Педагогічне спілкування 320 3.9.1. Педагогічне спілкування, його
функції 321 3.9.2. Структура, рівні, види спілкування 322 3.9.3.
Стилі спілкування 325 3.9.4. Психолого-педагогічні умови ефективності
спілкування 326 Література 329 Завдання для самостійної! роботи
329 Завдання для самоконтролю 330 3.10. Робота класного корівника
331 3.10.1. Функції класного керівника 332 3.10.2. Напрямки і
форми роботи класного керівника 334 3.10.3. Робота класного керівника
з вивчення учнів 334 3.10.4. Робота класного керівника з організації
та прове¬дення позакласної виховної роботи 344 Література 356 Завдання
для самостійної роботи 357 Завдання для самоконтролю 358 3.11.
Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми 359 3.11.1.
Поняття "педагогічно занедбані діти" 359 3.11.2.
Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей 361 3.11.3.
Принципи, шляхи і засоби перевиховання 363 Література . 366 Завдання
для самостійної роботи 367 Завдання для самоконтролю 368 3.12.
Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку школи і сім'ї 369 3.12.1.
Сім'я як соціальний інститут суспільного розвитку 369 3.12.2.
Функції сім'ї 371 3.12.3. Вимоги до батьків 373 3.12.4. Шляхи і
засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків 377 3.12.5.
Форми роботи класного керівника з батьками учня 379 Література
389 Завдання для самостійної роботи 389 Завдання для самоконтролю
390 Розділ 4. ОСНОВИ ШКОЛОЗНАВСТВА 391 4.1. Керівництво
загальноосвітніми навчально-вихов¬ними закладами 391 4.1.1. Принципи
керівництва шкільною справою 391 4.1.2. Структура управління освітою
в Україні 393 4.1.3. Управління загальноосвітніми
навчально-виховними закладами 395 4.1.4. Планування й облік роботи
401 4.1.5. Критерії оцінювання управлінської діяльності директора
школи 402 Література 4.03 Завдання для самостійної роботи 403 Завдання
для самоконтролю 104 Словник педагогічних термінів 405 Алфавітний
покажчик педагогічних понять 441