Главная | Регистрация | Вход | RSSСуббота, 18.05.2024, 18:30


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

За заг. ред. О.М. Пєхоти. Освітні технології. Навч.-метод. посіб. Київ: А.С.К., 2001, 256 с.



Все книги скачиваются через наш абсолютно ЧИСТЫЙ загрузчик (без рекламы и т.п.). Скачав загручик с этой страницы, после его установки вы автоматически скачаете книгу "За заг. ред. О.М. Пєхоти. Освітні технології. Навч.-метод. посіб. Київ: А.С.К., 2001, 256 с."

СКАЧАТЬ КНИГУ:
"За заг. ред. О.М. Пєхоти. Освітні технології. Навч.-метод. посіб. Київ: А.С.К., 2001, 256 с."



Посібник знайомить з сучасними підходами до організації педагогічного процесу в школі та ВНЗ, акцентує увагу на їхньому особистісно-орієнтованому характері. Автори дають коротку характеристику освітніх технологій, розкривають дидактичні можливості та особливості їх організації, розглядають вітчизняний та зарубіжний досвід використання освітніх технологій.
Посібник орієнтований не тільки на теоретичну підготовку майбутнього вчителя, а й на розвиток творчого потенціалу особистості шкільного педагога, формування теоретичної та практичної готовності реалізації технологічного підходу в освіті.
Для студентів та викладачів середніх (училищ, коледжів), вищих педагогічних навчальних закладів та слухачів системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, магістрантів, аспірантів, учених.
Зміст:

ПЕРЕДМОВА
Розділ 1. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ
Вступ
I. Історія виникнення
II. Концептуальні положення
III. Ключові слова
IV. Еволюція поняття "педагогічна технологія"
III. Питання для обговорення та перевірки
VI. Література
Розділ 2. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЇ
I. Особистісний підхід у педагогіці: історія виникнення
II. Концептуальні положення
III. Мета і завдання особистісно-орієнтованого навчання
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Особистісно-орієнтовані технології
VII. Питання для обговорення та самоперевірки
VIII. Література
Розділ 3. ВАЛЬДОРФСЬКА ПЕДАГОГІКА
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення
III. Мета і завдання технології
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст технології
VII. Вимоги до особистості педагога
VIII. З досвіду роботи
IX. Питання для обговорення та перевірки
Х. Література
Розділ 4. ТЕХНОЛОГІЯ САМОРОЗВИТКУ (М. Монтессорі)
І. Історія виникнення технології
ІІ. Концептуальні положення
III. Мета і завдання
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст технології
VII. Вимоги до особистості педагога
VIII. З досвіду роботи
X. Література
Розділ 5. ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення
III. Мета технології групової навчальної діяльності – розвиток дитини як суб’єкта навчальної діяльності
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст технології групової навчальної діяльності учнів
VII. Вимоги до особистості педагога
VIII. З досвіду роботи шкіл міста Миколаєва
IX. Питання для обговорення і перевірки
X. Література
Розділ 6. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
І. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення систем розвивального навчання Л. С. Виготського. Л. В. Занкова. В. В.Давидова, Д. Б. Ельконіна
ІІІ. Мета і завдання
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст технології
VII. Вимоги до особистості педагога
VIII. З досвіду роботи
ІХ. Питання для обговорення та перевірки знань
X. Література
Розділ 7. ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення
III. Мета і завдання технології
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст технології
VII. Вимоги до особистості вчителя
VIII. З досвіду роботи
IX. Завдання для обговорення та перевірки знань
X. Література
Розділ 8. ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ЯК ДОСЛІДЖЕННЯ
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення
III. Мета і завдання дослідницької технології
VI. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст технології
VII. Вимоги до особистості вчителя
VIII. З досвіду роботи
IX. Питання для обговорення і перевірки
X. Література
Розділ 9. ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення
III. Мета і завдання
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст технології
VII. Вимоги до особистості педагога
VIII. З досвіду роботи
IX. Питання для обговорення і перевірки
Література
Розділ 10. НОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення
III. Мета і завдання HIT навчання
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. HIT у школі
VII. Вимоги до особистості педагога
VIII. З досвіду роботи
IX. Питання для обговорення
X. Література
Розділ 11. ТЕХНОЛОГІЯ КОЛЕКТИВНОГО ТВОРЧОГО ВИХОВАННЯ (за І.П. Івановим)
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення
III. Мета та завдання
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст технології
VII. Вимоги до особистості педагога
VIII. З досвіду роботи
IX. Питання для обговорення і перевірки
X. Література
Розділ 12. ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ "СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ" (за А. С. Бєлкіним)
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення
III. Мета та завдання
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст педагогічної технології
VII. Вимоги до особистості і діяльності педагога
VIII. Із досвіду роботи
IX. Питання для обговорення і перевірки
X. Література
Розділ 13. СУГЕСТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення та класифікація
III. Мета та завдання
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст технології
VII. Вимоги до особистості педагога
VIII. З досвіду роботи
IX. Питання для обговорення та перевірки
X. Література
Розділ 14. АНАЛІЗ ОБРАЗУ – ПЕРСОНАЖА ЕПІЧНОГО ТВОРУ: ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ
I. Історія виникнення технології
II. Концептуальні положення
III. Мета та завдання
IV. Ключові слова
V. Понятійний апарат
VI. Зміст педагогічної технології
VII. Вимоги до особистості і діяльності педагога
VIII. Із досвіду роботи
IX. Питання для обговорення і перевірки
X. Література
Розділ 15. ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ І ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
I. Поняття "індивідуальність учителя"
II. Концептуальна модель індивідуальності вчителя
III. Індивідуальність учителя та педагогічні технології
IV. Література
Категория: Мои статьи | Добавил: omolodim (22.07.2010)
Просмотров: 9772 | Рейтинг: 3.9/9

Copyright MyCorp © 2024