Главная | Регистрация | Вход | RSSСуббота, 18.05.2024, 16:46


Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [131]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Библиотека

Главная » Статьи » Мои статьи

В категории материалов: 131
Показано материалов: 101-110
Страницы: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 14 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Навчальний посібник максимально адаптований до дисциплін фаху "Менеджмент персоналу". Розглядаються психологічні вимоги до менеджера, феномен керівництва, питання добору кадрів, ділового спілкування, активізації діяльності персоналу, мотивації праці, іміджу організації та особистості, висвітлюються шляхи розв'язання конфліктів, особливості психологічної служби організації. Вперше описані типи керівників у вітчизняній практиці управління, розкритий психологічний механізм трансформації стимулу в мотив, аналізуються структура іміджу організації і механізм формування іміджу через "гештальт", розроблена інтегральна структура психологічної служби організації. Складені дидактичні та додаються адаптовані психологічні тести до курсу.
Для студентів економічних вузів і фахівців, які цікавляться проблемами управління.
Мои статьи | Просмотров: 7615 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010

Навчальний посібник розкриває різноманітні підходи до психології особистості, знайомить з типологічними та індивідуальними психологічними особливостями людини, психологічними аспектами мотивації, діяльності, поведінки і спілкування. З урахуванням особливої ролі соціальних чинників у процесі соціалізації особистості висвітлюються проблеми становлення характеру, розвитку здібностей, формування емоційно-вольової сфери особистості, вищих потреб людини, а також виховання і самовиховання.
До кожної теми подано питання для обговорення на семінарських заняттях, практичні і контрольні завдання, теми рефератів і бібліографія.
Мои статьи | Просмотров: 5125 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010

Серед «пограничних» — таких, що актуалізували теоретичні можливості суміжних наук — течій європейської науки кінця XIX — початку XX століть психоаналізові Зигмунда Фрейда належить особливе місце. Психоаналітичний метод дістав застосування у багатьох галузях знання — від психіатрії до естетики, мистецтвознавства, історії релігії та фольклористики.
У навчальному посібнику відтворено логіку становлення та розвитку психоаналізу, розглянуто засади психоаналітичної теорії, її мистецтвознавчу модифікацію. Аналізуються особливості трансформації ідей Фрейда та його послідовників у творчості представників експресіонізму та сюрреалізму. Чимало місця приділено проблемі «Фрейд і слов'янський гуманізм».
Для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Мои статьи | Просмотров: 3761 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010

Це один із перших навчальних посібників з філософії, у якому без ідеологічної заангажованості на системній основі розглядаються історія розвитку філософської думки, актуальні питання онтології, гносеології, соціальної філософії у суголосі з проблемами становлення української державності, розвитку національної культури, в широкому контексті сучасної світової філософської думки. Посібник швидко здобув визнання фахівців і студентів і протягом останніх років практично є базовим підручником з філософії для студентів вищих закладів освіти України. Четверте видання виправлене.
Розраховано на студентів і аспірантів вищих закладів освіти, широке коло читачів.
Мои статьи | Просмотров: 18047 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010

Це унікальний довідник з філософи, в якому в стислій формі розкривається історія розвитку філософської думки. Авторам удалося не тільки висвітлити основні філософські течії, напрями, але й не втратити головних персоналій фундаментальних ідей і концепцій історико-філософського процесу. Особливу цінність книзі надає візуальний смисловий ряд, що супроводжує текст кольорові малюнки, схеми таблиці, діаграми. Така побудова довідника забезпечує високий рівень наочності подання матеріалу. Перед кожним розділом наводяться огляди, в яких розкривається історичне підґрунтя найважливіших результатів діяльності конкретного філософа чи філософів певної доби. Українському читачеві буде цікаво ознайомитися не тільки з історією філософської думки, а й з тим як сьогодні досліджуються і тлумачаться основні проблеми філософи в країнах Західної Європи, зокрема в Німеччині.
Книга адресована широкому колу читачів. Особливо корисною вона буде студентам вищих навчальних закладів, викладачам філософи, фахівцям у галузі гуманітарних наук.
Мои статьи | Просмотров: 2389 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010

У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визна¬чені завдання для самостійної робота студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системою опорних схем І матриць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєн¬ню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять.
Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, усім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Мои статьи | Просмотров: 20574 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010

У монографії подано результати багаторічного дослідження автора з актуальних соціально-психологічних проблем управління закладами та установами освіти. Значну увагу приділено розробці та застосуванню особистісно-діяльнісного підходу до аналізу соціально-психологічних механізмів менеджменту в освіті. На основі особистісно-діяльнісного підходу визначено соціально-психологічні резерви удосконалення управлінської діяльності та післядипломної освіти менеджерів.
Мои статьи | Просмотров: 3264 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010

Викладаються основи типології Юнга, соціоніки та психоінформатики, пропонується інструментарій для практичного менеджменту: характеристики та моделі психологічних типів, ідентифікаційні тести, таблиці. Вперше наводяться схеми і правила моделювання відносин між психологічними типами, їхня інформаційна спеціалізація в складі колективного інтелекту, типологія рівнів особистого розвитку, структура і принципи самоорганізації соціальних систем.
Для менеджерів, науковців, політиків, педагогів і всіх, хто цікавиться питаннями організації людських систем, персональної сумісності, виховання, самореалізації.
Мои статьи | Просмотров: 1948 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010

У другій частині підручника аналізуються проблеми, які на сьогодні складають найбільшу значимість для людини. Ускладнення життя суспільства, структурна і функціональна зміна обличчя світу, загострення глобальних питань актуалізує необхідність поглибленого осмислення буття, свідомості, розвитку, людини, ролі і значення науки, економіки, релігії в майбутньому поступі цивілізації. У підручнику автори намагалися реалізувати не тільки ідеї пізнання світу, а виходили з визначення ролі людини в розмаїтті суперечностей сучасності та обґрунтування необхідності формування творчого мислення па основі філософського знання.
Підручник ставить за мету допомогти всім, кого хвилюють проблеми духовного розвитку, розкрити специфіку філософських підходів до вирішення різних смисложиттєвих проблем сьогодення. Автори прагнули показати філософію як поліфонічне явище духовної культури суспільства, яка була і назавжди залишиться найкращим порадником у вирішенні як соціальних, так особистих проблем людини.
Для студентів, аспірантів вищих навчальних закладів України.
Мои статьи | Просмотров: 5219 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010

Пропонується ґрунтовний і всебічний аналіз фундаментальних проблем виникнення та розвитку світової філософської думки, в дохідливій формі автори прагнуть довести до читача зміст основних .філософських ідей, теорій, поглядів, які отримали загальне визначення та практичне підтвердження, розкривають їх генезис у процесі духовної еволюції людства. Автори підручника намагались ознайомити тих, хто вивчає філософію, з різними філософськими напрямами, течіями, школами, розкрити плюралістичний характер філософського знання, уникнувши традиційної моноідеологічної та теоретичної однобічності у викладі матеріалу. Значна увага приділяється розгляду української філософії в контексті європейської та її особливостям.
Такий підхід дає змогу всім, хто буде знайомитися з підручником, самовизначитись у своїх світоглядних позиціях і орієнтирах відповідно до інтелектуальної культури, соціально-історичного досвіду та сучасних реалій розвитку цивілізації.
Мои статьи | Просмотров: 6894 | Добавил: omolodim | Дата: 22.07.2010


Copyright MyCorp © 2024